Els projectes de la Fundació

A la Fundació Comunitària Raimat Lleida treballem 4 eixos d'actuació, alineats amb els ODS de les Nacions Unides i l'Agenda 2030.

1. Acció Social
2. Innovació
3. Cultura
4. Biodiversitat i canvi climàtic
Full fons anaranjado_edited.png

ACCIÓ SOCIAL

INNOVACIÓ

CULTURA

BIODIVERSITAT I CANVI CLIMÀTIC

Formació de tractoristes

Treballem 2 programes de formació de tractoristes: un per a col·lectius vulnerables, que no estan treballant i volem aconseguir-los un lloc de treball amb aquesta certificació; i un altre per a comandaments intermedis de finques agrícoles, que ja estan treballant, però els empoderem per seguir millorant. En gestió, la 3a promoció.

799bcfff-c7cd-4f47-bdb0-7c45ad884532.JPG

Raimat Arts Festival

Un festival internacional de música clàssica, on es promociona la cultura i la gastronomia de Lleida, amb el Taste of Lleida amb visió regenerativa. El 1r festival Water Positive del món.

RAF2023-_DaviddelVal-281-m.jpg

Restauració de l´Església de Raimat

La centenària Església de Raimat necessita un procés de rehabilitació per als més de 100 anys de vida.

IMG_8805.HEIC

Premis Talent Jove ODS

Suport als futurs líders comunitaris a través dels Premis Talent Jove ODS, que potencien les persones perquè creïn projectes que impulsin la seva comunitat. En marxa, la 2a convocatòria.

Premis-Talent-2023-_DaviddelVal-60-Mitja.jpg

Fons Comunitaris

Aquesta és l'eina amb què comptem a la fundació per crear filantrops entre les empreses, famílies i entitats de la comunitat de la província de Lleida. Crea "el teu Fons Comunitari" i digues què vols potenciar. Des de la fundació, t'ajudarem, “la teva fundació dins la Fundació”.

Coqui-nenes 2010 original.jpg

Gala benèfica anual

En el marc del Raimat Arts Festival, es presenten els projectes de la Fundació per a empresaris vinguts de tot Espanya i estranger, on lluirem les nostres millors gales per ensenyar la gastronomia de Lleida, acompanyats de la millor música clàssica.

EPN_4424.jpg

Què és una fundació comunitària?

Potser és la primera vegada que llegeixes sobre les fundacions comunitàries. Fes clic a l'enllaç de més informació per conèixer més sobre aquesta eina filantròpica comunitària.

Castell de Raymat - Seu de la FCRL

Carrer del Castell 2