Donem suport i donem visibilitat a
Entitats del Tercer Sector

Som una fundació que atorga subvencions; un assessor filantròpic l'objectiu principal del qual és el reforç de la nostra comunitat. Si ets una Entitat del Tercer Sector amb domicili a Lleida, contacta amb nosaltres per conèixer com et podem ajudar i aconseguir suport financer amb els Programes de Subvencions. Treballem amb els donants del territori (famílies, empreses i entitats) per potenciar la nostra comunitat.

Com ho fem?

1

Creem la Comissió Social, formada per Entitats del Tercer Sector de Lleida

2

Trobades entre les Entitats, per crear sinergies i donar-se a conèixer

3

Orientem els donants perquè treballin amb les Entitats del Tercer Sector de Lleida com a proveïdors de serveis
2022 MAIG-COMISSIÓ SOCIAL.GIF

Alem, Fundació Ilersis, Fundació Aspros, Associació Alba, Sant Joan de Déu Terres de Lleida, Down Lleida, Fundació Comunitària Raimat Lleida

Si voleu formar part de la llista d'entitats del Tercer Sector de la Fundació Comunitària Raimat Lleida, introduïu les dades de la vostra entitat

Què és una fundació comunitària?

Potser és la primera vegada que llegeixis sobre les fundacions comunitàries. Fes clic al botó per conèixer més sobre aquesta innovadora eina filantròpica comunitària.

Castell de Raymat - Seu de la FCRL

Carrer del Castell 2